Új fizetési mód: AFAR fizetés

Új fizetési mód: AFAR fizetés

Korábban már beharangoztuk, hogy új fizetési móddal készülünk, ami jelenleg egyedülálló fizetési megoldás Magyarországon. Az azonnali forint átutalásnak köszönhetően másodpercek alatt érkezik meg a kezdeményezett számlájára az összeg, viszont ezen fizetések feldolgozása több órát, akár több napot is igénybe vehet. A hosting iparágban, főleg mondjuk egy domain regisztrációnál minden másodperc számít, van, hogy 3-4 mp-en múlik az, hogy az adott domaint megszerzi-e az ember.

Bár számos online fizetési lehetőséget biztosítunk (PayPal és Barion), úgy vesszük észre hogy sokan (leginkább a vállalkozói ügyfeleink körében) inkább az átutalást választják. Jelentős energiát és adminisztratív munkát jelent ezen tranzakciók ellenőrzése, ügyfélhez és megrendeléshez társítása, nem beszélve az adminisztratív munkákról. Ezek a munkák sok időt vesznek el, addig pedig a megrendelés folyamatban marad.

Úgy gondoltuk, hogy ebből elég! Hónapok óta folyamatosan fejlesztünk egy rendszert, amely segítségével a hozzánk beérkező tranzakciók azonnal könyvelésre kerülnek az ügyfélkapu rendszerünkben.

De hogyan is működik a rendszer, és hogyan lehet használni?

Megrendeléskor válassza ki, hogy AFAR-on keresztül szeretne fizetni.

Az AFAR fizetési lehetőségnél csak az átutalások feldolgozása automatizált. Fontos kiemelni, hogy a klasszikus átutalásnál szereplő, és az AFAR rendszerben használt bankszámlaszám nem egyezik, ezért javasoljuk elmenteni ezt a bankszámlaszámot is.

Miután a rendszer átirányította az összesítő oldalra (lsd. kép), kattintson a fizetés indítása gombra.

A fizetési módot bármikor gyorsan és egyszerűen tudja megváltoztatni, így ha PayPal fizetési módot választott a megrendelési lapon, de Ön inkább AFAR-on fizetne, semmi gond, a lenyíló listából válassza ki az AFAR fizetési módot.

A gombra kattintva átirányítja a rendszer az AFAR fizetési rendszerbe, ahol megjelenik az összes fontos információ.

Amennyiben bankja mobilapplikációja támogatja a QR-kódos fizetést, úgy szkennelje be a QR-kódot, és az applikáció a QR-kód segítségével kitölti a szükséges adatokat.

Abban az esetben, ha Ön bankja nem támogatja még a QR-kódos fizetést, akkor manuálisan, kézzel szükséges rögzíteni az adatokat. Kérjük, adja meg a képernyőn megjelenő számlaszámot, kedvezményezett nevét, ami Balogh Richárd E. V., és az összeget. A közleményben csak és kizárólag a számla számát (a képen 2064) szerepeltesse, nevet és egyéb információt ne adjon meg, mert az automata feldolgozás ilyenkor nem fog végbemenni! 

Miután az összeget elutalta, várjon egy pár másodpercet, majd kattintson az elutaltam gombra. Ezzel visszairányítjuk weboldalunkra. Amennyiben a megadott adatok megfelelőek, maximum 20 másodpercen belül fizetett státuszúvá kell válnia a számlának.

A mégsem gombot megnyomva bármikor visszatud térni az ügyfélkapu rendszerünkbe.

Bízunk benne, hogy új innovatív megoldásunk elnyeri tetszésüket! Nem titkolt célunk, hogy ezen fizetési lehetőség a jövőben kiszorítsa a klasszikus átutalási lehetőséget.

Megjegyzés: A fizetési felület (fenti kép) csak segítségképpen jelenik meg, mivel ha nem pontosan kerülnek az adatok megadásra, a könyvelés sikertelen lesz. Az utalás könyvelése akkor is megtörténik (ha a lenti számlaszámra érkezik az utalás), ha nem kattint a fizetés indítása gombra ügyfélkapu felületünkön keresztül.

Mivel a számlaszám nem változik az AFAR fizetésnél, ezért közzétesszük itt is az AFAR átutalási adatokat.

AFAR bankszámlaszám:
12600016-17782518-82721393
IBAN: HU14 1260 0016 1778 2518 8272 1393
Kedvezményezett: Balogh Richárd E. V.

Közlemény:
Az ügyfélkapuban vagy az AFAR oldalon szereplő számla sorszáma

Google szolgáltatások leállása

Google szolgáltatások leállása

Tisztelt Ügyfeleink,

ezúton jelezzük mindenkinek, hogy a Google szolgáltatásait érintő leállás érinti a BitHost ügyfélkaput is. Jelenleg nem működik a bejelentkezés megfelelően, illetve probléma adódhat a robot ellenőrzés során is.

Igyekszünk mi is folyamatosan tájékoztatni Önöket a fejleményekről, de javasoljuk hogy kövessék a Telex oldalát.

https://telex.hu/tech/2020/12/14/lehalt-tobb-google-szolgaltatas-is-koztuk-a-youtube

Köszönjük türelmüket!

BitHost Magyarország

Partnerprogram – 2020. 11. hótól érvényes jutalékok

Partnerprogram – 2020. 11. hótól érvényes jutalékok

Mint minden hónapban, ebben a hónapban is közzétesszük nyilvánosan az ajánlói programban résztvevő ügyfeleink részére az egyes szolgáltatások esetén járó jutalék mértékét. Az összegeket a szolgáltatás megrendelésétől számított 91. napon írjuk jóvá, de feltétel, hogy ez idő alatt az ügyfél tartsa fent a szolgáltatást.

A 2020 novemberében járó jutalékok:

Szolgáltatás – Összeg

USASSD – A szolgáltatás 2 havi összege
NVMeSSD – A szolgáltatás 2 havi összege
Cloud Hosting – A szolgáltatás 2 havi összege
WordPress Hosting – A szolgáltatás 1 havi összege
Reseller Hosting – A szolgáltatás 1 havi összege
E-Mail Hosting – A szolgáltatás 2 havi összege
Üzleti és vállalati -email – A szolgáltatás 1 havi összege
G-Suite – A szolgáltatás havidíjának 20%-a
Microsoft – A szolgáltatás havidíjának 20%-a
BitBuilder – A szolgáltatás 3 havi összege
Hírlevél – A szolgáltatás 3 havi összege
BitMonitor – A szolgáltatás 3 havi összege

HAMAROSAN! Új átjáró: AFAR transfer

HAMAROSAN! Új átjáró: AFAR transfer

Magyarországon mi leszünk az első olyan webshop, webáruház, pláne webszolgáltató, ahol az átutalás gyakorlatilag azonnali, rendszerünk automatikusan könyveli le a beérkező utalásokat. Korábban tapasztalt probléma volt, hogy fontos megrendeléseknél, például domain regisztrációnál, tárhely létrehozásánál az átutalással történő fizetés esetén eltelhet 1-2 óra, vagy pedig esetenként hosszabb idő a könyvelésig, ami idő alatt előfordulhat, hogy pont egy értékes domain regisztrációjáról lemarad. Számos olyan fizetési lehetőséget biztosítottunk eddig, amely ezt megelőzve azonnal könyveli le a befizetést, ilyen a Barionos bankkártyás vagy pedig a PayPalon keresztül történő fizetés. A lehetőség ellenére azt tapasztaljuk, hogy vállalati ügyfeleink közel fele válassza az átutalással történő fizetést.

Mivel az átutalások nem elhanyagolható mértékű adminisztratív terhet jelentenek nekünk, továbbá célunk, hogy az Ön által megrendelt szolgáltatásokat a lehető leghamarabb teljesítsük, ezért az elmúlt hónapokban fejlesztettünk egy saját rendszert, mellyel az átutalásos befizetések a beérkezést követően 5-20 másodperc alatt könyvelésre kerülnek, automatikusan.

De hogyan is lehet ezzel a lehetőséggel élni?

Megrendeléskor az átutalás helyett válassza az AFAR Transfer fizetési módot, és kövesse a megjelenő információkat. Indítson utalást netbankjából vagy mobilbankjából, írja be a bankszámla adatait, majd a közleményben írja be a kiállított díjbekérő számát. A tranzakció aláírását (jóváhagyását) követően másodpercek alatt megérkezik az összeg a bankszámlánkra, hála az azonnali utalási rendszernek. Ezt követően a közleményben szereplő díjbekérő száma alapján beazonosítja a díjbekérőt, és lekönyveli a befizetett összeget.

Az adatok megadása már a múlté… Itt a QR-kódos utalás! Díjbekérőinken mostantól szerepelni fog egy QR-kód, melynek beszkennelésével az átutalás adatai automatikusan betöltődnek, Önnek már csak az adatokat kell ellenőrizni és aláírni a tranzakciót.

A szolgáltatás jelenleg béta verzióban fut, így pillanatnyilag csak teszt üzemben működik.

Bízunk benne, hogy szolgáltatásunk elfogja nyerni tetszésüket!

Amennyiben javaslata lenne, keressen minket bizalommal!

Szerverfejlesztés

Szerverfejlesztés

Tisztelt Ügyfeleink,

mint ahogy azt márt korábban jeleztük, továbbfejlesztjük az USASSD szolgáltatásunkat. Az USASSD szolgáltatás az első perctől elnyerte ügyfeleink tetszését. A szolgáltatás elsősorban a kisebb és magáncélú oldalakra lett optimalizálva, de számos webshop rendszert is kiszolgál (az NVMeSSD szerver sokkal megbízhatóbb és a teljesítmény jelentősen jobb) megfelelő mértékben. Viszont az elmúlt hónapokban több problémát is tapasztaltunk, és a kiküszöbölésük érdekében erőforrásokat kellett átcsoportosítanunk. Emiatt számos területen lassulást tapasztalhatnak, főleg az e-mail kiszolgáló esetében.

Ezért 2020. 10. 10-én új helyre költöztetjük az USASSD szerverünk “lakóit”, és immáron egy még gyorsabb és modernebb otthona lesz webtárhelyeinknek.

De mi is változik?

Leginkább a szerver specifikációja.

A korábbi 32 magos Intel Xeon CPU-t megduplázzuk, így már 64 magos (3,4 GHz) processzor áll rendelkezésre.
A korábbi 128 GB-ot megnöveltük 256 Gb-ra.
Növeltük a tárhelyenkénti limiteket, most már a korábbi 1 GB helyett 2 GB fizikai RAM használat engedélyezett (nem dedikált).
Teljes DDoS elleni védelem került beépítésre

Ami megmaradt: SitePad, JetBackup, Softaculous, 1 GBPS hálózat és LiteSpeed szerver.

A migrálásról további információt az ügyfélkapun keresztül olvashatnak. A fejlesztést követő 3-4 hétben előfordulhatnak átmeneti szolgáltatáskiesések, de igyekszünk ezeket minimalizálni, és csak a legszükségesebb esetben újraindítani a szervert, hogy weboldaluk zavartalanul működhessen.

Új szolgáltatás: ImunifyAV

Új szolgáltatás: ImunifyAV

Új szolgáltatás lett elérhető el az NVMeSSD szervereinken.

Szerverünk és a rajta elhelyezkedő tárhelyek biztonságának érdekében múlt hónapban aktiváltuk az ImunifyAV nevű szolgáltatást kísérleti jelleggel, melyet azóta már minden csomagnál kiterjesztettünk.

De mi is az ImunifyAV?

Az ImunifyAV segít abban, hogy elkerülje a kártékony vírusokat weboldalán. A rosszindulatú kódok kiszűrése és kizárása elengedhetetlen a webhelyek védelme érdekében, legyen szó egy CMS rendszerről (például WordPress, Drupal, Joomla) vagy statikus HTML oldalról.

Az ImunifyAV a BitHost ügyfelei számára egy ingyenes szoftver, mely megkeresi a webtárhelyén elhelyezkedő rosszindulatú kódokat és segít kijavítani azokat. A szoftver alaposan átvizsgálja a fájlokat, és pontosan azonosítja a rosszindulatú kódokat, és értesíti Önt, ha valamilyen problémát észlel a szoftver.

Az ImunifyAV egy rendkívül hatékony felderítő motorral rendelkezik, amely a legtöbb rosszindulatú kódot megtalálja anélkül, hogy terhelné rendszerünket.

De pontosan milyen rosszindulatú kódokat ismer fel a rendszer?

Bármilyen típusú rosszindulatú fájlt észlel, beleértve a backdoort, web-shellt, vírusokat, hacker eszközöket, “blackhat SEO” szkripteket, adathalász oldalakat és még sok mást.

De hogyan is használható a szoftver?

A szoftver a cPanel rendszerbe történő belépést követően a “Biztonság” szekcióban érhető el.

 

A gombra kattintva a szoftver megjeleníti az észlelt fájlokat. Leírja az észlelés pontos időpontját, a fájl helyét és a problémát. A “History” menüben találhatóak a korábbi bejegyzések, míg az “Ignore list”-ben azokat a fájlokat találja, melyeket figyelmen kívül hagyottnak jelölte.

 

 

Bízunk benne, hogy szolgáltatásunk elnyeri tetszésüket!

Amennyiben kérdésük van a szolgáltatással kapcsolatban, keressenek minket bizalommal!

Új fizetési lehetőség ügyintézőinknél!

Kedves Ügyfeleink,

nagy örömmel jelentjük be Önöknek, hogy 2020. 09. 01-től az ügyintézőknél (Account Managereknél) már nem csak készpénzzel, hanem már bankkártyával is lehetséges fizetni. Kollégáinknál egy zsebméretű POS terminálon keresztül tud bankkártyával fizetni, a nap bármely napszakában, érintéssel is. Különleges funkció, hogy van lehetőségünk terminálon keresztüli visszatérítésre is, függetlenül attól, hogy Ön korábban fizetett-e terminálon keresztül vagy sem. Támogatjuk a Visa, MasterCard, Maestro, American Express, UnionPay, JCB, Bancontact, ApplePay, GooglePay típusú bankkártyákkal és fizetési megoldásokkal történő fizetést. A terminálon keresztül történő fizetés Önök részéről díjmentes, a jóváírás pedig az eddig megszokott módon azonnal történik.

Bízunk benne, hogy élni fognak ezzel a lehetőséggel. Kérjük Önöket, hogy a jelenlegi pandémiás helyzetben válasszák inkább a készpénzmentes, egyszerű és gyors fizetési lehetőségünket.

2021-től minden üzletben kötelező valamilyen bankkártyás fizetési lehetőség kiépítése. Szeretne egy alacsony jutalékú és és fenntartási költségű megoldást? Szívesen segítünk Önnek és vállalkozásának! Regisztráljon az alábbi linken keresztül, és most 10 ezer forint kedvezményt biztosít a gyártó az új ügyfeleknek (ha a mi linkünket használja), így akár az induló, általunk használt terminálhoz ingyen hozzájuthat (csak a szállítási költséget kell kifizetni). Mi már most elégedettek vagyunk. Legyenek az Ön ügyfelei is elégedettek! Keressen minket bizalommal!

Üdvözlettel:

BitHost Magyarország

Megújult az üzleti és a vállalati e-mail szolgáltatásunk

Megújult az üzleti és a vállalati e-mail szolgáltatásunk

Pár héttel ezelőtt bejelentettük, hogy az összes szerverünkön a legfrissebb RoundCube változatot helyeztük üzembe. Most viszont úgy gondoltuk, hogy a korábbi visszajelzések alapján frissítjük az üzleti és a vállalati e-mail szolgáltatásokat is. A változás nem csak az árképzésben, hanem a kinézetben is tapasztalható. A korábbi webklienshez sajnos már évek óta nem kaptunk frissítést, így az Önök és levelezéseik biztonsága érdekében a klienset lecseréltük. Maga a funkciók és az egyes alkalmazások elérhetősége ugyanúgy megtalálható a megújult kliensünkben, mint eddig, sőt, számos új funkció is elérhető.

E-Mailek küldésének egyszerűsítése

Egyszerűsítettük az e-mailek küldésének lehetőségét, így most már gyakorlatilag minden szem előtt van, amire szüksége lehet.

Új lehetőség a rendszerünkben a válaszcím és a hírcsoport válasz hozzáadása. Ezen felül belső helyesírás ellenőrzőt is elhelyeztünk. Továbbá a korábbi 10 MB-os feltöltési korlátot 25 MB-ra növeltük.

Kapcsolatok kezelése

Igen… Voltak kisebb-nagyobb problémák az előző rendszerben a névjegyek kezelésével. De majd most! Új rendszernek köszönhetően sokkal gyorsabban tud új névjegyeket rögzíteni, és az egyedi mezők hozzáadásával sokkal jobban testre szabhatja ügyfelei virtuális névjegykártyáját.

Naptár

Szintén számos változtatást hajtottunk végre a naptár funkción. Jelenleg folyamatban van a Google Naptár szinkronizációja. Sokkal gyorsabb rögzítés, széles lehetőségek.

Új bővítmények

Új bővítményekkel egészült ki a rendszerünk. Most már a legfrissebb időjárás-előrejelzést is megtekintheti rendszerünkön keresztül. Hát nem szuper?

A legfrissebb időjárások mellett miért ne olvashatná a legfrissebb híreket? Már erre is van lehetőség!

 

Rendszerünkhöz kedveskedtünk Önöknek egy ingyenes aláírás készítővel is, így a kliensen keresztül gyorsan és egyszerűen tud e-mail aláírást készíteni pár gombnyomással. Feltétlen próbálja ki!

 

Identitás manager szolgáltatásunk segítségével akár más tulajdonunkban álló e-mail címről is tudunk üzenetet küldeni, és azokat kezelni. Használja az összes e-mail címét egy felületen!

 

Szabja testre a kliens megjelenését! Négy kinézet közül választhat, továbbá számos előre feltöltött hátteret elláthat be.

Új árazás!

A kliens megváltoztatása miatt csökkentek kiadásaink, ezért úgy döntöttünk, hogy csökkentjük szolgáltatásunk költségét is. Viszont az árváltozás és a kliens változtatása nem jelenti azt, hogy szolgáltatásunk minősége is változott. Sőt! Mivel az új kliensnek kevesebb rendszerigénye lesz, így szolgáltatásunk a megszokottnál is gyorsabb lesz.

Volt már korábban üzleti vagy vállalati e-mail szolgáltatása? Aggódik hogy nem ugyanolyan minőségű lesz a szolgáltatás?

Mi biztosak vagyunk abban, hogy az új körülmények ellenére is elégedett lesz szolgáltatásunkkal. Sőt, 30 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk! Amennyiben nem elégedett szolgáltatásunkkal, jelezze ügyfélszolgálatunknak, és visszatérítjük a pénzt Önnek.

Meglévő ügyfél vagyok, engem érint a változás?

Igen. Mind a rendszer és mind az árváltozás is. Korábban az összes üzleti és vállalati e-mail szolgáltatás tulajdonosait értesítettük a változásról, akiknek lehetőséget biztosítottunk a szolgáltatás lemondására, és a megmaradt összeget részükre visszafizettük. Nagyon örülünk annak, hogy senki nem kérte a szolgáltatás megszüntetését. Levelezései nem vesztek el, minden adatot importáltunk a korábbi rendszerből az új rendszerbe. Ugyanez vonatkozik a DNS rekordokra, beállításokra is. Önnek semmilyen teendője nem volt a szolgáltatás migrálása során.

Maga az új árak szeptember 1-jétől léptek életbe, tehát ezen a dátum után esedékes számláinál már az új árazás alapján fogunk számlázni. A változás miatt Önöknél is biztosítunk 30 napos pénzvisszafizetési garanciát, így amennyiben nem elégedett megújult szolgáltatásunkkal, akkor bármikor, függetlenül a fizetési ciklustól és a számlázási időszaktól felmondhatja a szolgáltatását, és a megmaradt összeget visszatérítjük Önnek.

Na de a lényeg! Mik az új árak?

Már mutatom is:

Üzleti e-mail
  • Minimálisan rendelhető

    Minimálisan rendelhető

  • Maximálisan rendelhető

    Maximálisan rendelhető

  • Ingyen domain és SSL tanúsítvány

    Ingyen domain és SSL tanúsítvány

  • Tárhely

    Tárhely

  • Beépített vírusvédelem

    Beépített vírusvédelem

  • 30 napos pénzvisszafizetési garancia

    30 napos pénzvisszafizetési garancia

Micro
340Forint /felhasználó/hó
  • Minimálisan rendelhető

    1 darab

  • Maximálisan rendelhető

    5 darab

  • Ingyen domain és SSL tanúsítvány

    Nem

  • Tárhely

    5 GB / felhasználó

  • Beépített vírusvédelem

    Igen

  • 30 napos pénzvisszafizetési garancia

    Igen

Mini
320Forint /felhasználó/hó
  • Minimálisan rendelhető

    6 darab

  • Maximálisan rendelhető

    24 darab

  • Ingyen domain és SSL tanúsítvány

    Nem

  • Tárhely

    5 GB / felhasználó

  • Beépített vírusvédelem

    Igen

  • 30 napos pénzvisszafizetési garancia

    Igen

Business
300Forint /felhasználó/hó
  • Minimálisan rendelhető

    25 darab

  • Maximálisan rendelhető

    49 darab

  • Ingyen domain és SSL tanúsítvány

    Igen

  • Tárhely

    5 GB / felhasználó

  • Beépített vírusvédelem

    Igen

  • 30 napos pénzvisszafizetési garancia

    Igen

Business +
280Forint /felhasználó/hó
  • Minimálisan rendelhető

    50 darab

  • Maximálisan rendelhető

    500 darab

  • Ingyen domain és SSL tanúsítvány

    Igen
    (+"örök" domain)

  • Tárhely

    5 GB / felhasználó

  • Beépített vírusvédelem

    Igen

  • 30 napos pénzvisszafizetési garancia

    Igen

Most már bővítheti is tárhelyét, nem kell azért üzletiről vállalati szolgáltatásra váltania!

Korábban többen is jelezték, hogy nem tudunk valamilyen megoldást kitalálni, hogy tudják a tárhelyet bővíteni üzletiből vállalati e-mail szolgáltatásra történő átállás nélkül. Dehogynem!

Lehetőség nyílt a felhasználói fiókok tárhelyének bővítésére is. A bővítés megvásárlása jóval kedvezményesebb, mint a szolgáltatás típusának váltása, továbbá bárhogyan variálható, akár több fiók között is. A fiók(ok) bővítéséhez szükséges vásárolni blokkot. Egy blokk 5 GB tárhelybővítést eredményez. Blokkot korlátlan mennyiségben lehet vásárolni, és azokat társítani a fiókokhoz. Fontos, hogy az 5 GB-ot nem lehet felosztani, egy blokkot csak egy felhasználóhoz lehet társítani a szolgáltatás vezérlőpultján keresztül. Egy blokk ára üzleti e-mail szolgáltatás esetén 180 forintba, vállalati e-mail szolgáltatásnál pedig 120 forintba kerül havonta, és az összeg számlázása pro-rated alapon működik (tehát ha számlázási időszak felénél vásárolja meg a bővítést, akkor a teljes ár kifizetése helyett csak részarányosan, tehát fél hónapot kell csak Önnek kifizetnie). Felhívjuk figyelmüket hogy a blokkokra nem vonatkozik a pénzvisszafizetési garancia, tehát teljesített megrendelés esetén nincs lehetőség visszatérítésre. A kiegészítő szolgáltatást természetesen bármikor lemondhatja, de ez esetben sem kap részarányos visszatérítést sem a szolgáltatásra.

Bízunk benne, hogy ezen szolgáltatásunk elnyeri tetszését! Amennyiben kérdés merülne fel a szolgáltatással kapcsolatban, keressen minket bizalommal!

WordPress 5.5 hibák

WordPress 5.5 hibák

Tisztelt Ügyfeleink,

többen is jelezték, hogy problémát tapasztaltak WordPress alapú weboldalukon. Az esetet kivizsgálva megállapítottuk, hogy nem szerver hiba miatt jelentkeznek a jellemzően kinézettel kapcsolatos hibák, hanem a frissen kiadott WP 5.5-ös verziójában keresendő a hiba. Maga a hiba több ezer, de akár tízezer webhelyet érint, így ez teljes mértékben nem tárhelyszolgáltató függő. Segítve weboldala gondtalan működését, jelen bejegyzésünkben segítünk megoldani a problémát, hogy weboldala úgy működhessen a jelenlegi verzióval, mint azelőtt.

Mert ez ennyire egyszerű lenne?

Igen.  A problémát egy un. jQuery Migrate hiánya miatt jelentkezik, melyet az elavultsága miatt távolítottak el a WP fejlesztői az WP 5.5-ös verziójából. A legtöbb régebbi téma és bővítmény ezt a modult használja, emiatt nem jelennek meg megfelelően a sablonok és egyes bővítmények.

De hogy mi a megoldás?

Első megoldás, hogy amennyiben nem rendelkezik a bővítmény legfrissebb verziójával, erősen javasoljuk (nem csak a jelen bejegyzésben szereplő probléma miatt, hanem egyéb, biztonsági okokból is), hogy frissítse azt. Amennyiben a bővítményhez már több mint egy éve nem adtak ki új változatot, javasoljuk, hogy keressen egy másik bővítményt.

A régebbi elhanyagolt bővítmények jelentős biztonsági kockázatot jelentenek!

Második megoldás egy, a WordPress fejlesztői által készített bővítmény telepítése. A bővítmény neve: Enable jQuery Migrate Helper

A bővítményt ide kattintva tudják letölteni!

Bízunk benne, hogy bejegyzésünkkel tudtunk segíteni Önöknek!

Amennyiben kérdésük lenne, vagy segítségre szorulnak, keressenek minket bizalommal!

Üdvözlettel:
BitHost Magyarország

 

 

Fontos információk! Névszerverváltozás

Fontos információk! Névszerverváltozás

Tisztelt Ügyfelünk,

ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy szervereinken az elmúlt napokban karbantartást végeztünk, és számos változást léptettünk életbe.

Talán az egyik legfontosabb, hogy az NVMeSSD szerveren lévő összes felhasználó és tárhely korlátait teszt jelleggel növeltük, így a korábbi 512 IOPS 1024-et, a 2 MB/s I/O használatot 50 MB-re, az 1 GB fizikai RAM-ot 2 GB-re, és az inodest 100 000-ről 150 000-re növeltük. Bízunk benne, hogy ezzel egy a jelenleginél is stabilabb, jobb és gyorsabb szolgáltatást tudunk Önöknek kínálni.

A másik, mindenkit érintő változás, hogy a szerverek fődomainjei megváltoztak, ezért mind a cPanel elérése, mind pedig a névszerverek megváltoztak.

Az NVMeSSD szolgáltatás esetén a változás:

Új cPanel elérés: cpanel.bitlondon.net
Új e-mail: webmail.bitlondon.net

Névszerver-változás (NVMeSSD)!

A névszerverek módosítása az általunk kezelt domaineknél már megtörtént, így ha Ön nálunk regisztrálta domainjét, és üzemelteti tárhelyét, nincsen teendője a névszerverek módosításával kapcsolatban. Amennyiben a domaint nem nálunk regisztrálta, kérjük szolgáltatásaink problémamentes működése érdekében szíveskedjen módosítani a névszerverek adatait a következőkre (a névszerverek adatai a tárhely DNS zónájában módosításra kerültek, Önnek csak a regisztrátornál szükséges módosítani az adatokat):

ns1.bithost.hu helyett ns1.bitlondon.net
ns2.bithost.hu helyett ns2.bitlondon.net
ns3.bithost.hu helyett ns3.bitlondon.net
ns4.bithost.hu helyett ns4.bitlondon.net

Az USASSD szolgáltatás esetén a változás:

Új cPanel elérés: cpanel.bitusassd.net
Új e-mail: webmail.bitusassd.net

Névszerver-változás (USASSD)!

A névszerverek módosítása az általunk kezelt domaineknél már megtörtént, így ha Ön nálunk regisztrálta domainjét, és üzemelteti tárhelyét, nincsen teendője a névszerverek módosításával kapcsolatban. Amennyiben a domaint nem nálunk regisztrálta, kérjük szolgáltatásaink problémamentes működése érdekében szíveskedjen módosítani a névszerverek adatait a következőkre (a névszerverek adatai a tárhely DNS zónájában módosításra kerültek, Önnek csak a regisztrátornál szükséges módosítani az adatokat):

ns5.bithost.hu helyett ns1.bitusassd.net
ns6.bithost.hu helyett ns2.bitusassd.net

Jövőbeli fejlesztések, tervezett változtatások:

Tervezzük a BitHost e-mail szolgáltatásainak központosítását, új elérhetőségen történő kezelését, mely hozzájárul az egyszerű, és gyors használathoz. A fejlesztés jelenleg folyamatban van.
A szolgáltatások feltöltésével mind az ügyfélkapun, mind pedig a weboldalon kicsit késlekedünk, igyekszünk minél hamarabb feltölteni a szolgáltatásokat.

Hamarosan két új termékcsoporttal bővül szolgáltatásaink tárháza!

Meghallgatva ügyfeleink igényeit, új cPanel szerver helyezünk üzembe. A szerver egy 32 Gb-os, 100% SSD-vel ellátott, 8 magos Intel Xeon CPU-val működő, CloudLinux operációs rendszerrel és LIteSpeed Web Szerver modullal üzemelő, Franciaországban elhelyezett szerver lesz. A szerver elsősorban a blogok, kisebb weboldalak igényeit fogja kielégíteni, így inkább a magánszemélyek részére lesz fenntartva, üzleti vagy komolyabb jellegű használat esetén továbbra is az NVMeSSD szerverünket ajánljuk.

A BitHost számos viszonteladó partnerrel rendelkezik, akik a BitHost Magyarország termékeit értékesítik. Igényeiket felmérve, meghallgatva úgy döntöttünk, hogy bővítjük portfóliónkat viszonteladói tárhelyek értékesítésével. A szolgáltatás nem csak a meglévő, hanem az új viszonteladói partnereinknek is kedvez, ugyanis szolgáltatásunk segítségével akár el tudják indítani saját hosting vállalkozásukat. A szolgáltatás jelenleg BÉTA alatt működik kis felhasználóbázissal, de terveink szerint a szolgáltatás értékesítését augusztus 20-án kezdjük meg.

NVMeSSD bővítés

Mint már megszokták, szinte minden kéthavonta változtatunk az NVMe csomagkínálatában. Ezúttal jelentősen bővítjük a sávszélesség korlátait.

FONTOS INFORMÁCIÓ!

Ügyfélkapu felületünkön keresztül új menüpontok és lehetőségek jelentek meg:

DNS kezelő

A domain menüpont alatt megjelent a DNS kezelő, mely segítségével az ügyfélkapun keresztül tudja szerkeszteni tárhelye DNS zónáját. Nagyon örülünk annak, hogy ezt a lehetőséget egyre többen használják, ugyanis ez a szolgáltatást minden tárhelyünk mellé ingyenesen biztosítjuk. Több megkeresésre ezúton is válaszolva szeretnénk jelezni, hogy az ügyfélkapu és a szerverek között 5 perces időközönként történik a szinkronizáció, tehát új zóna létrehozása, törlése, módosítása az ügyfélkapun keresztül maximum 5 perc elteltével fog élesedni a domain DNS zónájában.

Hírlevelek kezelése

Az ügyfélkapun keresztül a fiók adatai menüpont alatt tud leiratkozni a marketing tartalmú leveleinkről. Havonta legalább egyszer tervezünk küldeni Önöknek marketing hírleveleket, melyet a rendszer automatikusan engedélyezett még a regisztrációkor Önöknél. Amennyiben nem szeretne marketing tartalmú hírlevelet kapni tőlünk, kérjük, az ügyfélkapu felületre belépve iratkozzon le a marketing üzenetekről.

cPanel rendszer kizárások

Többen is jelezték, hogy bizonyos folyamatok után a szerver elérhetetlen lesz, és időtúllépés hibával találkoznak. Ismerve az eseteket, a bejelentett esetek 90%-a hibás bejelentkezési adatok miatt következett be. A szerver biztonsági rendszerre védi a szerver, és ezáltal az Önök biztonságát az illetéktelen behatolóktól. A rendszer öt sikertelen bejelentkezési próbálkozás után jellemzően egy óra időtartamra blokkolja az IP címet, így elutasítja minden, az IP címről a szerver felé érkező adatot. Abban az esetben, hogy ha Önt blokkolja a rendszer, kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat, továbbítsa nekünk IP címét, és a lehető leghamarabb igyekszünk a korlátozást feloldani manuálisan.

Köszönjük, hogy a BitHost-ot választotta tárhelyszolgáltatójának, és hogy elolvasta levelünket!

Kérdés vagy probléma esetén, keressen minket bizalommal!

Üdvözlettel:

Balogh Richárd
BitHost Magyarország